maanantai 3. helmikuuta 2014

Poks ja blobblob 15+0!

Tänään lähti raskausviikko 16 käyntiin (Sikiön paino on jo 100g ja koko pituus 12cm.), ja meidän pienellä on ollut kovat jumpat menossa viime päivinä. Kuplia ja muljasuja! Hassua miten raskaus konkretisoituu kun liikkeitä alkaa tuntemaan edes vähän.

Uusi viikko, uudet kujeet. Myös arjessamme. Pian pitäisi aloittaa pakkailut sillä muutamme ensi kuun alussa! Vihdoin saimme asunnon jossa halvempi vuokra. Olen tästä todella onnellinen.
Pakkailut ja muut muuttotohinat eivät hirveästi innosta, mutta kyllä sen jaksaa kun lopputuloksena uusi kivempi koti. Muhun on iskenyt joku sisustusvimma?! Saas nähdä mitä kaikkea kekkaan uuteen kotiin. Mut jospa ensin edes saisi tavarat laatikoihin ja roudattua ne uuteen asuntoon. ;)

Mun raskaus on ollut aikalailla salaisuus tähän mennessä. Siis olen kertonut lähipiirille ja netissä toki tää linkki viuhuu ympäriinsä mutta suvulle ei olla asiaa vielä paljastettu. Tokihan sitten sen oli yksi ihminen mennyt möläyttämään ja nyt sana leviää. 1pvä ja meidän suvussa tietää KAIKKI. Ei tää sillälailla harmita, ei tää nyt mikään supersalaisuus ole.. En vaan jaksaisi tästä jauhaa ihmisten kanssa jotka ei mun arjessa ole ja olisihan se ollut kiva itse kertoa sit jossain vaiheessa. Enkä mä keskenmenon takia jättänyt kertomatta, se ei ole meille mikään salaisuus ja voidaan se sanoa jos niin kävisikin. Lähipiirin tuki on hirveän tärkeää. <3 Ehkä vaan halusi ensin iloita pienemmällä joukolla ja elää odotusaikaa rauhassa. Mutta nyt sen tietää kaikki eikä voi mitään!

Onhan se kyllä kurjaa että kun sanotaan että EI saa vielä kertoa, kerromme itse kun sen aika on. Niin mennään kertomaan. Kurjaa ettei voi luottaa.

Ei tänne nyt silti mitään kökköä kuulu vain, odotuksen ilo alkaa kasvaa kokoajan muhun enemmän kiinni. Mua pelottaa se että pelko alkaa hellittää! Tosi sekavaa siis! Mutta oiiii miten ihana olo kun nauttii tästä pienestä täällä!

Pian on neuvola taas ja hitsinpimpulat, rakenneultraankaan ei ihan kamalasti ole aikaa. Se on maaliskuussa 19.pvä. Sekin päivä tulee äkkiä kun tuntuu että viikot ja kuukaudet juoksee.

Paljon sekakuulumisia nyt, minä jatkan nyt päivääni ja hihkun ja hehkun vauvaonnea! Ihanaa päivää kaikille teille. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti